Návod na digitalizaci dieselové lokomotivy Tillig T435
1.
Dieselová lokomotiva T435 připravená k digitalizaci. Lokomotiva je uvnitř vybavena konektorem podle normy NEM 658.
2.
Před demontáží karoserie sundáme kryt, imitaci palivové nádrže, který na pojezdu drží len lehce.
3.
Pomocí šroubováku vycvakneme zajištění karoserie a opatrně zatlačíme přes rám dolů. Karoserii stahujeme opatrně, abychom neulomili zajišťovací packy.
4.
Celkový pohled na odkrytovanou lokomotivu.
5.
Zespodu centrální desky plošných spojů je konektor rozhraní PluX12 podle normy NEM 658 s propojovací destičkou pro analogový provoz.
6.
Odšroubíme čtyři šrouby, které fixují centrální desku plošných spojů.
7.
Jakmile je centrální deska plošných spojů uvolněna, máme dostatek prostoru pro manipulaci u konektoru PluX12. propojovací destička pro analogový provoz je vytažena a je připraven lokomotivní dekodér Uhlenbrock katalogového čísla 73410.
8.
Před osazení lokomotivního dekodéru Uhlenbrock katalogového čísla 73410 musíme provést ještě důležitou úpravu. Přívody opatrně ohneme do pravého úhlu. Konektor PluX12 podle normy má přívody kolmo k nosné destičce dekodéru.
9.
Lokomotivní dekodér Uhlenbrock katalogového čísla 73410 je osazen v konektoru PluX12. Musíme jej zastrčit do pravé řady pinů, kde byla původně zastrčena propojovací destička pro analogový provoz.
10.
Centrální desku plošných spojů zašroubíme zpět. Dáme pozor, aby krajní desky plošných spojů s LED diodami osvětlení byly zastrčeny zpět ve výřezech a také aby nebyl motor pootočen. Lokomotivu před kompletací přezkoušíme a případně přeadresujeme.
Tento návod je použitelný pro následující modely z katalogu