1.
Parní lokomotiva BR89 nemá uvnitř připravené rozhraní pro připojení digitálního dekodéru. Lokomotiva je celokovového provedení a uvnitř je jen velmi málo místa.
2.
Z lokomotivy vytáhneme spřáhla (atypického provedení) a uvolníme levý šroubek spojující pojezd lokomotivy s odlitkem kotle a budky.
3.
Pohled na odkrytovaný pojezd parní lokomotivy. Motorek je napájen drátovými přívody (zelené) z kontaktních plošek.
4.
Pro digitalizaci použijeme lokomotivní dekodér Uhlenbrock katalogového čísla 73400 s drátovými přívody. Na lokomotivním dekodéru můžeme odpájet přívody žlutý a bílý, které slouží pro napájení světel a které v této lokomotivě nepoužijeme.
5.
Na plošném spoji proškrábneme plošný spoj od přívodů napájení.
6.
Lokomotivní dekodér přilepíme přiloženou oboustrannou lepicí páskou na kryt motorku až v jeho zadní části, kde je budka lokomotivy.
7.
Zapojíme přívody červený + černý na kontaktní plošky pro vstup napájení a oranžový + šedý jako výstup z dekodéru na napájení motorku. Přívody žlutý a bílý pro napájení světel jsou již z lokomotivního dekodéru odstraněny.
8.
Pohled na zkompletovanou parní lokomotivu. Lokomotivní dekodér zamaskujeme přelepením tmavé pásky přes dekodér. Lokomotivu vyzkoušíme, dekodér naadresujeme a případně pomocí CV29, Bit0 obrátíme směr jízdy.