Návod na digitalizaci elektrické lokomotivy Tillig BR189
1.
Elektrická lokomotiva Tillig BR189 připravená k osazení digitálního dekodéru. Lokomotiva je uvnitř vybavena konektorem podle normy NEM 658.
2.
V místě, kde jsou na skříni zespodu viditelné plastové výstupky, zasuneme pásky a uvolníme skříň od pojezdu.
3.
Pohled na sundanou skříň lokomotivy. Nesmíme ji stranově otočit, protože je v ní pružný kontakt od pantografů na plošku TP74 uprostřed na plošném spoji. V levé části na bočním plošném spoji se nachází dvouřadý konektor PluX12 pro osazení digitálního dekodéru podle normy NEM 658.
4.
Na bočním plošném spoji je v popředí viditelný dvouřadý konektor PluX12 podle normy NEM 658 a v něm zasunutá propojovací destička pro analogový provoz.
5.
Odklopíma plastovou imitaci stanoviště strojvedoucího, abychom se dostali k propojovací destičce pro analogový provoz.
6.
Pohled na vytaženou propojovací destičku pro analogový provoz a na plošném spoji dobře viditelný konektor PluX12.
7.
Detailní pohled na připravený digitální dekodér Uhlenbrock katalogového čísla 73410, který zasuneme do zadní řady pinů v konektoru PluX12 z druhé strany plošného spoje.
8.
Detailní pohled na konektor PluX12 z druhé strany. V pojezdu lokomotivy je v tomto místě vybrání pro umístění lokomotivního dekodéru.
9.
Pohled na správně zorientovaný lokomotivní dekodér Uhlenbrock katalogového čísla 73410, který je zasunutý do zadní řady pinů v konektoru PluX12.
10.
Lepší pohled, kde je dobře vidět lokomotivní dekodér Uhlenbrock katalogového čísla 73410 zasunutý do zadní řady pinů v konektoru PluX12. Před kompletací ověříme funkčnost dekodéru a nastavíme požadovanou lokomotivní adresu.
Tento návod je použitelný pro následující modely z katalogu