Návod na digitalizaci parní lokomotivy Tillig BR23
1.
Parní lokomotiva Tillig BR23 připravená k osazení digitálního dekodéru. Lokomotiva má pohon a konektor pro dekodér podle NEM 651 umístěn v tendru. Vlastní lokomotivu lze oddělit od tendru.
2.
Pro přístup do tendru oddělíme horní část s imitací uhlí. Lehce zapáčíme pod horním okrajem imitace uhlí v místě, kde je výlisek nacvaknut na tendr.
3.
Po oddělení výlisku s imitací uhlí máme přístup k pohonu lokomotivy a ke konektoru pro osazení dekodéru podle NEM 651. Na plastové imitaci uhlí ze svýrazněn zajišťovací zobáček, na který musíme dávat pozor, aby nedošlo k jeho ulomení.
4.
Pro digitalizaci použijeme lokomotivní dekodér Uhlenbrock katalogového čísla 73410 s konektorem podle NEM 651. Propojovací destička pro analogový provoz je odstraněna. Lokomotivní dekodér je připraven k osazení a je zde již správně zorientován.
5.
Lokomotivní dekodér je zasunut do konektoru. Před zakrytováním lokomotivy ověříme funkčnost dekodéru a nastavíme požadovanou lokomotivní adresu. Tendr s pohonem lze vyzkoušet i bez připojené lokomotivy.
Tento návod je použitelný pro následující modely z katalogu