Lokomotiva byla předem osazena digitálním dekodérem Uhlenbrock 73410 podle tohoto
návodu. Při použití vysílače LISSY Uhlenbrock 68310
není jeho funkcionalita závislá na použitém lokomotivním dekodéru, protože jeho přívodní vodiče budou
připájeny na plošný spoj v místě, kde je k dispozici vstupní napětí z kolejí. Místo vysílače LISSY Uhlenbrock 68310
lze použít novější typ 68330.
|
1.
Elektrická lokomotiva Tillig BR143 (konstrukčně shodné např. BR112, BR243) připravená k osazení LISSY vysílače. Lokomotiva již byla dříve osazena lokomotivním dekodérem.
|
|
2.
V místě, kde jsou na skříni zespodu viditelné plastové výstupky, zasuneme pásky a uvolníme skříň od pojezdu.
|
|
3.
Pohled na odkrytovanou lokomotivu.
|
|
4.
Z pojedu lokomotivy stáhneme plastový výlisek, jeho správnou stranovou orientaci zajišťují dva plastové čepy.
|
|
5.
Vysílač LISSY Uhlenbrock 68310 připravený k montáži. Je dobré si předem nastavit lokomotivní adresu do LISSY vysílače např. na programovací koleji. Tato adresa by měla být stejná jako v lokomotivě a bude se za jízdy vysílat pomocí infra LED.
|
|
6.
Střední část plastového výlisku seřízneme a otřepy zabrousíme. Získáme tak potřebný prostor s rovnou plochou pro přilepení vysílače LISSY.
|
|
7.
Připravený vysílač LISSY přilepíme kapkou vteřinového lepidla.
|
|
8.
Pohled na vedení obou přívodu od vysílače LISSY dovnitř do lokomotivy. Přívody opatrně fixujeme kapkou vteřinového lepidla.
|
|
9.
Přívody vedeme uvnitř lokomotivy až ke konci plošného spoje. Přívody jsou fixovány kapkou vteřinového lepidla.
|
|
10.
Ještě jeden pohled z druhé strany na vedení černého přívodu od vysílače LISSY dovnitř do lokomotivy kolem podvozku.
|
|
11.
Přívody vysílače LISSY byly připájeny na pájecí plošky označené X9 a X11 vedle přívodů od podvozku lokomotivy. V tomto okamžiku je lokomotiva připravena k provozu.
|