Lokomotiva byla předem osazena digitálním dekodérem Uhlenbrock 73410 podle tohoto
návodu. Při použití vysílače LISSY Uhlenbrock 68310
není jeho funkcionalita závislá na použitém lokomotivním dekodéru, protože jeho přívodní vodiče budou
připájeny na plošný spoj v místě, kde je k dispozici vstupní napětí z kolejí. Místo vysílače LISSY Uhlenbrock 68300
lze použít novější typ 68330.
|
1.
Elektrická lokomotiva Tillig BR155 připravená k osazení LISSY vysílače. Lokomotiva již byla dříve osazena lokomotivním dekodérem.
|
|
2.
Na střeše lokomotivy vytáhneme imitaci krycí mřížky, pod kterou je schovaný jediný šroubek, který drží skříň lokomotivy s pojezdem.
|
|
3.
Po uvolnění šroubku lze již lehce sejmout skříň lokomotivy z pojezdu.
|
|
4.
Vysílač LISSY Uhlenbrock 68310 připravený k montáži. Je dobré si předem nastavit lokomotivní adresu do LISSY vysílače např. na programovací koleji. Tato adresa by měla být stejná jako v lokomotivě a bude se za jízdy vysílat pomocí infra LED. Vysílač LISSY přilepíme kapkou vteřinového lepidla doprostřed vybrání plastového dílu.
|
|
5.
Pohled na nasazený plastový díl včetně přilepeného vysílače LISSY. Dále zbývá vyřešit vedení přívodů dovnitř lokomotivy.
|
|
6.
Pohled na vedení přívodů od vysílače LISSY dovnitř do lokomotivy kolem opěry podvozku. Přívody jsou fixovány vteřinovým lepidlem. Červený přívod potom zamaskujeme černým lihovým fixem.
|
|
7.
Ještě jeden pohled z druhé strany na obdobné vedení druhého černého přívodu.
|
|
8.
Uvnitř lokomotivy vyvedeme přívody až nahoru nad plošný spoj. Dbáme, aby se nám přívody nezamotaly s dalšímy dvěma černými přívody napájení od podvozku k plošnému spoji.
|
|
9.
Přívody vysílače LISSY byly připájeny na plošný spoj vedle přívodů od podvozku lokomotivy. V tomto okamžiku je lokomotiva připravena k provozu.
|