Aktualizováno: 17. 11. 2024
|
|
Zvláštní vlaky za letní kulturou 15.8.2010Kojetínské hodyMimořádné jízdy motorových vlaků pokračovaly na trati 334 Tovačov - Kojetín také v neděli, ale s trochu jinak sestaveným jízdním řádem. Na jednotlivé spoje byly nasazeny soupravy ve složení 831 183-9 (M262.1) a 851 005-9 (M286.1) + Bmx. Dopolední spoje zajížděly do Kroměříže, z toho dva páry až do Hulína. Některé odpolední spoje byly posíleny a jezdily na nich obě spojené soupravy. Naopak na posledních odpoledních spojích pendloval pouze samostatný motorový vůz 831. V neděli mohli zájemci o svezení využít např. k návštěvě Kojetínských hodů. První ranní vlak Os 31624 odjížděl z Kroměříže v 7:55 a musel jsem si na neděli nezvykle brzy přivstat, abych se dostal ještě před odjezdem vlaku k trati 334 do místa, kde stoupá z Kojetína k Uhřičicím a kde jsem chtěl nedělní putování začít. Ve srovnání se sobotou počasí po ránu moc nepřálo. Pro focení a točení vládlo od rána přítmí s občasnými přeháňkami. Dopoledne jsem se chtěl pohybovat spíše v úseku trati Kroměříž - Kojetín - Hulín, ale slabý déšť kolem 11:30 přešel v intenzivní přeháňku a bylo po plánech. Raději jsem se vrátil zpět k dočasně zprovozněné zastávce Uhřičice u hřbitova, kde nebylo po dešti ani památky, a počkal jsem na Os 41630, který se právě vracel z Hulína do Kojetína a pokračoval dále do Tovačova. Už jsem váhal, zda po dopoledni plném menších i větších lokálních přeháněk nemám tento nedělní výlet raději ukončit. Pohled na radarovou předpověď však napovídal, že by přeháňky měly odpoledne ustupovat. Skutečně za půlhodinu se při návratu Os 31631 z Tovačova do Kojetína konečně objevily první náznaky slunečních paprsků. Odpolední jízdy souprav ve složení 831+Bix+Bmx+851 jsem si vychutnával v obloucích v úseku Uhřičice u hřbitova - Lobodice. Další jízdy těchto spojených souprav jsem zdokumentoval jako vlaky Os 31636/31637 v Tovačově a Os 31638/31639 v okolí Lobodic. Souprava vlaku Os 31639 se po příjezdu do Kojetína rozdělila. Sestava 851+Bmx+Bix pokračovala do Kroměříže a jízdy dalších zbylých odpoledních zvláštních vlaků do Tovačova zajišťoval samostatný motorový vůz 831. Další informační zdroje:
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|